גיזום עצים גבוהים עם בעל מקצוע בלבד

כריתת וגיזום של עצים ברמה הגבוהה ביותר!

כל עץ צריך שידאגו לו לסביבה בריאה. אחת מהפעולות אשר צריכות להתבצע אחת לתקופה היא פעולת הגיזום. הפעולה מתבצעת פעמים רבות עם בעל מקצוע והיא יכולה להישמע פשוטה וקלה, אך לא פעם עומדים בפני בעל המקצוע אתגרים, למשל במקרה של גיזום עצים גבוהים.

גיזום עצים גבוהים

במה שונה גיזום עצים גבוהים מעצים רגילים

עץ גבוה
עץ גבוה לפני גיזום

כל עבודת גיזום היא עבודה מקצועית שבמהלכה על בעל המקצוע לעשות אבחנה לעץ, לענפים ולגזום בצורה שתעניק גם תוצאה אסתטית וגם בריאה. המטרה של הגיזום היא להרחיק מחלות, פגיעות ולכוון את העץ לגדילה בריאה. בעל המקצוע יוכל לבצע גיזום של עצים נמוכים וגבוהים אך הגבוהים מביאים עמם מספר אתגרים שהעצים הנמוכים לא מביאים:

  • גישה – הגישה אל הענפים בעצים הגבוהים יכולה להיות מאתגרת יותר מאשר אלו של הנמוכים. לכן, חשוב מאד לבחור בעל מקצוע שיש לו הכשרה לבצע עבודות בגובה וניסיון בביצוע גיזום עצים גבוהים.
  • בטיחות – הבעיה עם הגיזום של העצים הגבוהים אינה רק למי שמבצע את העבודה אלא גם לסביבה. שלא כמו עצים נמוכים אשר נפילה של ענף מהירה לקרקע, במקרה של עצים גבוהים נפילה יכול לפגוע בסביבה ובבני אדם ויש לשים לב לכל חיתוך ולכל תנועה.
  • כלים – כל פעולת גיזום צריכה להתבצע עם כלים מתאימים אך במקרה של גיזום עצים גבוהים הכוונה היא גם לכלי איתו מגיע הגוזם למעלה. בהתאם לגובה העץ יבחר הכלי, שיכול להיות סולם או מנוף שלא נדרשים בכל עבודת גיזום רגילה.

היתרונות של בעל מקצוע

בעל מקצוע שמבצע גיזום של העצים הגבוהים מביא איתו מספר יתרונות. כיוון שהוא מכיר את העבודה הנדרשת, הוא תורם לגדילה ולצמיחה של העץ ויוצר סביבה בריאה. בעל המקצוע מגיע עם הכלים המתאימים וכל פעולת חיתוך שהוא מבצע היא מדויקת, נעשית במקום ובדרך הנכונה.

בנוסף לכל אלה, הוא מבצע את העבודה בצורה בטיחותית. לגוזם יש הכשרה בתחום עבודות בגובה כך שהוא יכול לבצע את גיזום העצים תוך טיפוס על סולם או בעזרת מנוף כשהוא רתום ומקפיד לשמור על עצמו ועל אנשים שיכולים לעבור מסביב.

אנו עומדים לרשותך

חברת טיפ-טופ גיזום מבצעת שלל עבודות גיזום וכריתה ברחבי הארץ. אנו מעמידים לרשותך ידע, אנשי מקצוע ואכפתיות. נשמח לעמוד לרשותך ולחזור אלייך לקבלת כל הפרטים שמעניינים אותך. כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך כאן באתר.

5/5 - (4 votes)

מה היה לנו בכתבה?

טיפ-טופ גיזום
טיפ-טופ גיזום

שירותי גיזום מקצועיים על ידי חברת טיפ טופ גיזום וכריתת עצים.
חברתנו מספקת שירותי גיזום עצים למעלה מ-25 שנים! בפריסה ארצית. במקצועיות ואחריות.

חברת טיפ טופ גיזום היא אחת החברות הוותיקות בישראל בתחום גיזום העצים, לא רק שהחברה מספקת שירותים בפריסה ארצית אלא כל השירותים הם תחת מחיר אחיד וגם תנאי השירות הם חסרי תקדים. זאת אומרת שכאשר אתם מקבלים את השירות שלנו אתם מקבלים גם אחריות על העבודה.

חברת טיפ טופ גיזום תשמח להעניק לכם שירות גם, רוצים להצטרף למגוון הלקוחות המרוצים שלנו? התקשרו כעת 050-800-4095

השאירו פרטים או התקשרו
050-800-4095

רם דגני
קרא עוד
"חיפשתי חברה שתגזום את העץ שכל-כך מציק לי בחצר, הגעתי לטיפ טופ גיזום מגוגל וישר התלהבתי מהשירות שקיבלתי, כאשר הם הגיעו לבצע את העבודה הם עשו את זה במהירות תוך שמירה על הסביבה, המון תודה לכם, תותחים!"
חנה לוי
קרא עוד
"העץ הגבוה בבניין כבר הגיע לחלונות הבתים והיינו צריכים לגזום אותו. תודה לטיפ טופ גיזום שביצעו את העבודה במהירות ולא חשוב מכך, בהירות ומקצועיות. אני ממליצה בחום."
אורן לפיד
קרא עוד
"תודה רבה על שירות לא פחות ממצוין. מהטלפון הראשון ועד סיום העבודה הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות. ממליץ בחום."
אורי כהן
קרא עוד
"תודה על עבודה מקצועית בגיזום 5 עצי דקל בחצר הבית. כיף לראות בעלי מקצוע טובים בעבודה."
סיגלית זגורי
קרא עוד
"תודה לצוות של טיפ טופ גיזום שהגיעו מהר לבצע כריתת עץ אצלנו בחצר של הבניין. הם עשו עבודה מצוינת כולל הגשת כל האישורים הדרושים. תודה רבה."
יהודה טלמור
קרא עוד
"אני רוצה להמליץ על השירות של טיפ טופ גיזום. הם עשו עבודה טובה, מהירה ומקצועית."
הקודם
הבא

יכול לעניין אותך

מידע מקצועי נוסף

כך תתחזקו את הגינה הפרטית שלכם

כל גינה צריכה תחזוקה. גינה אינה מתוחזקת היא גינה שמהר מאוד מאבדת את יופייה, הצמחים לא באמת מגיבים ולא עומדים בציפיות ובעלי החיים מגלים אף

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו - 050-8004095 דילוג לתוכן