גיזום עצים בהרצליה – מתי ואיך לבצע את הגיזום?

כריתת וגיזום של עצים ברמה הגבוהה ביותר!

עצים אשר גדלים בגינות פרטיות, משותפות וציבוריות, דורשים טיפול. כל עץ הוא מיוחד והטיפול שלו צריך להתבצע כך שיתאים עבורו. עצים מסוימים דורשים יותר השקיה ודישון ואחרים יכולים לצמוח במינימום השקעה. כל העצים דורשים בשלב זה או אחר טיפול שכולל גיזום. במקרה של גינות בהרצליה, יש להזמין גיזום עצים הרצליה אחת לתקופה או על פי הצורך.

עץ לאחר גיזום בהרצליה
עץ לאחר גיזום בהרצליה

מתי יש לבצע גיזום עצים בהרצליה?

אפשר לחלק את הצורך בביצוע גיזום עצים בהרצליה לשניים: גיזום על פי העונה וגיזום על פי הצורך.

  • גיזום על פי עונה

ישנן עונות אשר מתאימות יותר לגיזום. כל עץ יכול לדרוש גיזום בתקופה שונה בשנה. למשל, עצי פירות הדר יגזמו בתקופה שבין סוף החורף לתחילת האביב, לפני שהם מתחילים לתת פרי. גיזום עצים הרצליה יכול להתבצע לאורך כל ימות השנה וזאת בהתאם לסוגי העצים שבגינה. התייעצות עם בעל המקצוע ותכנון נכון של הפעולה תאריך את חיי העץ ותשפר את הנראות הכללית של המקום.

  • גיזום על פי הצורך

על אף שהדרך הטובה ביותר לבצע גיזום עצים בהרצליה היא לעשות גיזום בעונה המתאימה לעץ, ישנם מקרים בהם כדאי להזמין בעל מקצוע שלא בעונה. במקרים בהם הייתה פגיעה בעץ כמו לאחר סופה שהובילה לשבירת ענפים, כדאי שגוזם יגיע לבצע את העבודה וירחיק את הענפים הפגועים. אם נדמה כי על העץ ישנם חרקים ומזיקים, יש להביא בעל מקצוע ובכך גם לתת לעץ הזדמנות להבריא וגם למנוע הדבקה של עצים וצמחים אחרים בגינה.

כיצד מתבצע הגיזום של העצים בהרצליה?הרצליה

גיזום עצים הרצליה יתבצע לרוב על ידי בעל מקצוע שהתמחה בתחום ושיכול להביא איתו את הכלים הנכונים. מבחינת התהליך עצמו, בתחילה בעל המקצוע יתכנן את העבודה. הוא יקשיב לצרכים שלך, למה שחשוב לך וימליץ על פי הניסיון שלו מה כדאי לעשות בגינה.

לאחר מכן הוא יוכל להתחיל לבצע גיזום של העצים בהרצליה כשהוא מתחשב בצרכים של כל אחד מהעצים. בסיום יתבצע הליך פינוי של הגזם כאשר הפעולה משתנה בהתאם לסוג העצים שנמצאים במקום וכמות הלכלוך המצטברת בעת הגיזום.

איש מקצוע בדרך אלייך

טיפ-טופ גיזום מביאים אלייך רק בעלי מקצוע מנוסים עם הכשרה מתאימה ואישור לבצע עבודות בגובה. אם נדרשת לך עבודת גיזום עצים הרצליה זה הזמן ליצור עמנו קשר דרך השארת פרטייך כאן באתר ואנו נחזור אלייך בהקדם.

ראו גם: גיזום עץ לימון.

5/5 - (5 votes)

מה היה לנו בכתבה?

טיפ-טופ גיזום
טיפ-טופ גיזום

שירותי גיזום מקצועיים על ידי חברת טיפ טופ גיזום וכריתת עצים.
חברתנו מספקת שירותי גיזום עצים למעלה מ-25 שנים! בפריסה ארצית. במקצועיות ואחריות.

חברת טיפ טופ גיזום היא אחת החברות הוותיקות בישראל בתחום גיזום העצים, לא רק שהחברה מספקת שירותים בפריסה ארצית אלא כל השירותים הם תחת מחיר אחיד וגם תנאי השירות הם חסרי תקדים. זאת אומרת שכאשר אתם מקבלים את השירות שלנו אתם מקבלים גם אחריות על העבודה.

חברת טיפ טופ גיזום תשמח להעניק לכם שירות גם, רוצים להצטרף למגוון הלקוחות המרוצים שלנו? התקשרו כעת 050-800-4095

השאירו פרטים או התקשרו
050-800-4095

רם דגני
קרא עוד
"חיפשתי חברה שתגזום את העץ שכל-כך מציק לי בחצר, הגעתי לטיפ טופ גיזום מגוגל וישר התלהבתי מהשירות שקיבלתי, כאשר הם הגיעו לבצע את העבודה הם עשו את זה במהירות תוך שמירה על הסביבה, המון תודה לכם, תותחים!"
חנה לוי
קרא עוד
"העץ הגבוה בבניין כבר הגיע לחלונות הבתים והיינו צריכים לגזום אותו. תודה לטיפ טופ גיזום שביצעו את העבודה במהירות ולא חשוב מכך, בהירות ומקצועיות. אני ממליצה בחום."
אורן לפיד
קרא עוד
"תודה רבה על שירות לא פחות ממצוין. מהטלפון הראשון ועד סיום העבודה הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות. ממליץ בחום."
אורי כהן
קרא עוד
"תודה על עבודה מקצועית בגיזום 5 עצי דקל בחצר הבית. כיף לראות בעלי מקצוע טובים בעבודה."
סיגלית זגורי
קרא עוד
"תודה לצוות של טיפ טופ גיזום שהגיעו מהר לבצע כריתת עץ אצלנו בחצר של הבניין. הם עשו עבודה מצוינת כולל הגשת כל האישורים הדרושים. תודה רבה."
יהודה טלמור
קרא עוד
"אני רוצה להמליץ על השירות של טיפ טופ גיזום. הם עשו עבודה טובה, מהירה ומקצועית."
הקודם
הבא

יכול לעניין אותך

מידע מקצועי נוסף

כך תתחזקו את הגינה הפרטית שלכם

כל גינה צריכה תחזוקה. גינה אינה מתוחזקת היא גינה שמהר מאוד מאבדת את יופייה, הצמחים לא באמת מגיבים ולא עומדים בציפיות ובעלי החיים מגלים אף

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו - 050-8004095 דילוג לתוכן