כריתת עץ בשטח פרטי – שלב אחר שלב

כריתת וגיזום של עצים ברמה הגבוהה ביותר!

כריתת עץ בשטח פרטי תתבצע על ידי כורת ולאחר שהתקבל אישור לבצע את העבודה. הסיבות לביצוע הכריתה יכולות להיות עץ שנפגע בשל סופה או מפגע אחר ולא ניתן להציל אותו או שהוא נמצא במקום בו יש להניח תשתיות או בנייה.

אם ברצונך לפנות לבעל מקצוע שיבצע את הכריתה עלייך להכיר את שלושת השלבים של התהליך ובמקרה שיש לך שאלות תמיד רצוי לפנות אלינו ונשמח לכוון אותך לאורך הדרך ולבצע את הכריתה.

שלב ראשון – קבלת אישור לביצוע כריתת עץ בשטח פרטי

לפני שאפשר לגשת לכריתת העץ בשטח יש לוודא כי הפעולה נעשית באופן חוקי. כל עץ בוגר בישראל נחשב למוגן ועל מנת לכרות אותו יש צורך לדאוג מבעוד מועד לאישור מתאים. עץ בוגר הוא עץ שגובהו שני מטרים ויותר ושרוחבו, אשר נמדד בגובה מטר ושלושים מהאדמה, יהיה עשרה סנטימטרים ויותר.

במקרה שהעץ נחשב לבוגר יש להגיש בקשה מסודרת לביצוע כריתת עץ בשטח פרטי. חשוב לציין כי אין זה משנה אם העץ נמצא בחצר, בגינה משותפת או אם הוא ביער. חובה לקבל את האישור מבעוד מועד. מרגע שניתן האישור הוא יהיה תקף למשך 14 יום ועל כן מומלץ ליצור קשר עם כורת עצים.

עץ לאחר כריתה
עץ לאחר כריתה

שלב שני – הצעת מחיר וקבלת פרטים על העבודה

אפשר לקבל את הצעת המחיר בכל רגע נתון אך לקבוע מועד לביצוע הכריתה של העץ בשטח רק לאחר שיש בידך אישור לעשות זאת. הכורת ישאל אותך פרטים על העבודה ואף יבוא לראות את המקום על מנת לתת לך הצעה מדויקת.

אי אפשר לתת הצעת מחיר מדויקת בלי לראות את השטח ולהבין מה כוללת העבודה. במקרים מסוימים יהיה צורך לבצע את העבודה בעזרת כלים מיוחדים ובאחרים יספיק מסור מתאים. כריתת עץ בשטח פרטי צריכה להתבצע באופן מדויק ויכולים להיות מרכיבים שונים שישפיעו על המחיר של העבודה.

שלב שלישי – ביצוע הכריתה ופינוי העץ

שלב זה הוא למעשה עיקר העבודה, זהו שלב העבודה. כורת מקצועי שהוכשר לבצע את העבודה ויכול לבצע גם עבודות בגובה, יגיע בזמן שנקבע ויתכנן במקום כיצד לבצע את העבודה. הוא יגיע עם כלים מתאימים ועם כלי רכב לפינוי העץ והשאריות השונות. על מנת להצליח לבצע כריתת עץ בשטח פרטי על הכורת להיות בעל ידע, לקבל החלטה כיצד לבצע את החתך ולבסוף עליו לדאוג לפנות את המקום.
לאורך כל הדרך יקפיד כורת עצים לוודא כי אין כל סכנה לסביבה או לאנשים. חלק זה חשוב מאד הן בשלב בו נעשית כריתת העץ בשטח והן בסיום, כשהכורת מפנה את השאריות. במידת הצורך יש להציב שלטי אזהרה או סרט צהוב וזאת בהתאם למצב השטח.

הגעת אל המקום הנכון

טים-טום גיזום מעמידים לרשותך את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אנו נשמח להגיע אלייך ולבצע כריתת עץ באופן בטוח ולהשאיר את השטח נקי בסוף העבודה. אם יש לך שאלות, דילמות וברצונך לקבל הצעת מחיר, זה הזמן לפנות אלינו. אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטייך כאן באתר ומומחה יחזור אלייך בהקדם.

ראו גם: כריתת עצים בבית פרטי.

5/5 - (4 votes)

מה היה לנו בכתבה?

טיפ-טופ גיזום
טיפ-טופ גיזום

שירותי גיזום מקצועיים על ידי חברת טיפ טופ גיזום וכריתת עצים.
חברתנו מספקת שירותי גיזום עצים למעלה מ-25 שנים! בפריסה ארצית. במקצועיות ואחריות.

חברת טיפ טופ גיזום היא אחת החברות הוותיקות בישראל בתחום גיזום העצים, לא רק שהחברה מספקת שירותים בפריסה ארצית אלא כל השירותים הם תחת מחיר אחיד וגם תנאי השירות הם חסרי תקדים. זאת אומרת שכאשר אתם מקבלים את השירות שלנו אתם מקבלים גם אחריות על העבודה.

חברת טיפ טופ גיזום תשמח להעניק לכם שירות גם, רוצים להצטרף למגוון הלקוחות המרוצים שלנו? התקשרו כעת 050-800-4095

השאירו פרטים או התקשרו
050-800-4095

רם דגני
קרא עוד
"חיפשתי חברה שתגזום את העץ שכל-כך מציק לי בחצר, הגעתי לטיפ טופ גיזום מגוגל וישר התלהבתי מהשירות שקיבלתי, כאשר הם הגיעו לבצע את העבודה הם עשו את זה במהירות תוך שמירה על הסביבה, המון תודה לכם, תותחים!"
חנה לוי
קרא עוד
"העץ הגבוה בבניין כבר הגיע לחלונות הבתים והיינו צריכים לגזום אותו. תודה לטיפ טופ גיזום שביצעו את העבודה במהירות ולא חשוב מכך, בהירות ומקצועיות. אני ממליצה בחום."
אורן לפיד
קרא עוד
"תודה רבה על שירות לא פחות ממצוין. מהטלפון הראשון ועד סיום העבודה הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות. ממליץ בחום."
אורי כהן
קרא עוד
"תודה על עבודה מקצועית בגיזום 5 עצי דקל בחצר הבית. כיף לראות בעלי מקצוע טובים בעבודה."
סיגלית זגורי
קרא עוד
"תודה לצוות של טיפ טופ גיזום שהגיעו מהר לבצע כריתת עץ אצלנו בחצר של הבניין. הם עשו עבודה מצוינת כולל הגשת כל האישורים הדרושים. תודה רבה."
יהודה טלמור
קרא עוד
"אני רוצה להמליץ על השירות של טיפ טופ גיזום. הם עשו עבודה טובה, מהירה ומקצועית."
הקודם
הבא

יכול לעניין אותך

מידע מקצועי נוסף

כך תתחזקו את הגינה הפרטית שלכם

כל גינה צריכה תחזוקה. גינה אינה מתוחזקת היא גינה שמהר מאוד מאבדת את יופייה, הצמחים לא באמת מגיבים ולא עומדים בציפיות ובעלי החיים מגלים אף

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו - 050-8004095 דילוג לתוכן